Sabah

Assalamualaikum
lamanya x berbloging , sibuk la xda masa da huhu
sibuk dgn makeup,kerja dan yg latest aku dpt transfer ke Sabah, negeri di bawah bayu. Negeri kelahiran ku.
Happy memanglah happy, tp rasa mcm bebelah bagi sbb da lama sgt kot aku merantau kt semenanjung since 2003.
ye la smpi da terkawen dgn org semenanjung.
Mesti rasa lain, rindu dgn apa yg ada kt kl dan putrajaya, dan alhamdulillah ramai da yg mengenali aku sbgai MUA dan weekend ku penuh dgn tempahan makeup, mesti aku rindu itu semua bila berpindah nti tp aku percaya pada rezeki dan takdir yg di aturkan utk aku, lg best en suami pun dapat berpindah ke Kem Lokawi, alhamdulillah bila semua seperti di atur kan.

alhamdulillah alhamdulillah

Paling best tahun ni dapat berpuasa bersama family tersayang di KK. Best sgt , ye lah dah lebih 13 tahun aku merantau di semenanjung. Mesti la rindu dgn juada berbuka puasa di sana, tp no hal la sbb sni pun da bnyk mkana senanjung, cuma x sure sesedap kt sana x?
 Tp ada jg sedihnya, sbb x dpt nk shopping raya kat TAR, Sogo, KLCC,Midvel dan Bangi Central. Ni yg aku misssssss sgt2. Tapi apakan daya, sbb tugas kena korbankan itu semua, yg penting sekarang ni susah senang aku dekat dgn keluarga. Ni la yg terbaik.
Ok lah, since Ramadhan bakal menjelma, saya ucapkan selamat menyambut bulan ramadhan dan puasa jgn x puasa, klu x puasa x bole raya. heheh


Comments

Popular Posts